25 October 2009

KONVO acikyai part2


hahahah aku suka ngat moment nih

heeheh..gambo nih baru jerw aku tag darr fb cikyai ekekeek..kalakar tul moment nih..sume org muka happy jerw..memasing cm xder masalah walaupun penat kan..heheheh..gile baban la..lepas jerw misi bergambo nih kami trus ke CLUB GOLF NEGARA SELANGOR..time to eat..stomach so so hungry..yumyum...


hah nih aku bersama ipar2 ekeekek..


Erm like dis moment so much sbb apew mama a.amin masak nasik lemak sedap sangat..dan buat pengetahuan korang aku makan..makan..makan banyak banyak sangat aritu..hehehehehh..


heheh bubu pun ada ekekekek

heheheh acik yai n comel

CANDID SESSION

 
 
tengok la kesengalan aku yang over exited bergambo ko...ekekekek



4 comments:

suezensuzanna said...

love to c all the picha

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheeh ada lae nanti comel upload tau ekekeekek..

eyena said...

waah bestnyee.. cantik2 gambo2 tu semua.. tahniah untuk yg da konvo...

comel makan nasik lemak banyak2 eh.. ayoo tak tahu nanti gemok.. ayooo..hehe

**Bila Comel Jadi Comot** said...

huhuhu..tula aritu lapo bebenor kenalak ngan dateline ekekeek santap jela..tu cntik kan gmbo2 nih hahahah

Cuba Klik tengok apa jadi!