1 October 2009

Ape ada ngan SOUR +


Ape ada ngan SOUR +



Ekekek nih la favor aku..dulu masa mula2 kuo bukan men lae aku la yang paling dedix suka makn benda nih..heheheh aku nih mmg suka makan masam2 nih sodap selera gitu..erm slalu gak perkena kawan2 bila bagi dorang makan gula2.die da byk flavor..straberry,oren,mangga,erm..epal..yg plg best mangga ngan strawberry sbb bubu suka mangga aku suka strawberry.ekekekek

bila makan muka jadi ..@#$%^%$#


Rase die??hahahah mesti da yang penah rase kan..rase die…yukssss..masammmmm emmmm sakit pipi la mula2 masok mulut tapi lame kelamaan wow…ermmmmmmmmmmmmm…maniiissssss yumyum…sodap makan 1 xcukup penah aku beli 3 paket skali hadap jerw…try la xmahal pun satu RM3.80.agak2 mata ngantuk bole makn gula2 sour nih bole bagi mata terbeliak ..trus sedar terang jerw dunia..hahahahah




Photobucket

Cuba Klik tengok apa jadi!