11 September 2009

Time to cookies..

hasilnyer..

Chocky rocky ekekek

tgk tuh bubu heheheh siap nak bergambar ngan hasil keje aku ekekeek

hah dapatla hasilkan 2 botol ni hah

hah nilah hasilnyer

ekekekek..berkilat tuh..

cup tuk honey cornflakes


bahan untuk honey cornflakes

yuhuu kawan2 skang nih da kul 3 lbih nih.bukan pe aku nak update crita aku tuk pagi2 bute nih yang aku da buat biskut ekekek..hehehhe aku nak gak blaja buat biskut so tuk pagi nih aku da mulakan tuk 2 jnis biskut
1- honey cornflake
2- chocky rocky

hahah masa mula2 buat tu mmg la xmudah tapi aku nak gak buat..honey cornflakes tu mmg snng gilak r cuma chocky tuh complete skit sbb masa bakar kali pertama itam logam dol.
Tapi lame2 ok la..bubu lak da membantu..hahah bantu aku untuk komen jola,,,,tapi die suka lak biskut yg hangus tuh ..mungkin nak amik at aku kot..xpela ptg sok aku nak buat 2 jnis lagi kali nih aku arap perfect la...cmno nih???
tapi xpo aku akn cuba ok..korang tgk la hasil keje tgn aku nih ekekekek





0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!