23 September 2009

# me family

tangan terseliuh.



Nak dijadikan kes,masuk hari raya ke2 tuh aku saje merajinkan diri kemas baju2 n basuh baju kotor mane yang patut,samapaila ke bab menjemur kain.
Erm tulah orang ckp cam mengada..huhu ni aku memang xtipu aku masa tuh nak la jemur towel aku kat palang kayu umah bubu tuh,skali da tengah angkat sambil jungkit-jungkit (sbb ampaian tu tinggi da..) lengan aku bunyik pop…huhuhu sakitnyer memang sakit amat sangat..ngat kehel biase jerw..aku konon2 buat diam la xnak kecoh2 kat bubu.lame lepas tu lengan aku membengkak pahtu xle angkat n pusing kebelakang.huhuhu,,sakit sangat..huhuhu
Samapi dah xle sorok baru aku mengadu kat die..mak bubu hah paling isau..die la yang duk mengurut aku belah ptg skali sebelum tido skali 2mlm turut2..siap belikan aku ubat sakit urat sebab die tau yang aku alah ngan ubat spital..Yela aku nih kalau makan panadol pun walaupun sebijik,aku bole lalok xpun khayal di ulit angan2 ekekekek..
So telan la aku ubat mak bagi 2 biji setiap hari..selang 3hari alhamdllah bengkak mengurang n sakit aku pun da kurang..
Bubu nih memang dengki skit ngan aku suka buli aku,kate bubu :-





Bubu      :    sayang I nih sakit so STOP badminton xle main
Aku        :    Ape lak!ayang ok jerw nanti sembuh leh main
Bubu      :    TAK BOLEH STOP!!.
Aku        :   aHHH!!!xder xder bole main ok…xplu stop sok lusa da ok
  
So dari situ pun korang tau kan yang aku nih memang degil skit..slalu xnak dengar pesan bubu.........(huhu istri daulat )..
Tapi degil bab badminton jerw yang lain aku ikut..(sket2..ekekekekekekek)
Skang tgn aka lengan da xsakit da sik baik da mak bubu yang jaga n urutkan lengan aku.heheheheh
Tahz mom ur sooo nice…

Photobucket




2 comments:

  1. beruntung dapat ibu mertua yg memahami dan baik hati :)

    ReplyDelete
  2. itula anugerah yang xdapat dinilai bagi comot...huhu emotional nih

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews