13 September 2009

# Sampul Raya Comel

Sampul raya

hah korang penah tgk x sampul cm nih ekekeek mmg korang msti terkejut punyer yerla,,,cm betol kan ..ekekeek untuk tahun nih aku n bubu akn gunakan sampul nih tuk isi duit xpun xisi pun xper sbb sampul nih mmg da nampak cm real kan tulx tulx..hah xcaya ko tgk la sendirik..malas citer banyak ko tgk msti terkejut punyer ekekekek

HAH TENGOK TUH BETOL X AKU CAKAP padahal sampul jerw..tapi...Lu pikir la sendri....








3 comments:

  1. hehehe~

    bulih kasi kat budak2 sampul kosong tahun ni~

    hoyeah~

    ReplyDelete
  2. wah....seronoknyer kalau Lin dpt sampul mcm ni... Mau di simpan even isi di dlm nter ltk RM1...hahha. beli kat maner ek??? hehehe

    ReplyDelete
  3. heheheh tula beli dari kawan hahah dulu mydin da jual phtu kerajaan haramkan plak...hahah itula bubu kate nak bg sampul kosong jerw kat dak2 tipu dorang ekekeeke..

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews