13 September 2009

Sampul raya

hah korang penah tgk x sampul cm nih ekekeek mmg korang msti terkejut punyer yerla,,,cm betol kan ..ekekeek untuk tahun nih aku n bubu akn gunakan sampul nih tuk isi duit xpun xisi pun xper sbb sampul nih mmg da nampak cm real kan tulx tulx..hah xcaya ko tgk la sendirik..malas citer banyak ko tgk msti terkejut punyer ekekekek

HAH TENGOK TUH BETOL X AKU CAKAP padahal sampul jerw..tapi...Lu pikir la sendri....








3 comments:

ZARA 札拉 said...

hehehe~

bulih kasi kat budak2 sampul kosong tahun ni~

hoyeah~

nor_emylin said...

wah....seronoknyer kalau Lin dpt sampul mcm ni... Mau di simpan even isi di dlm nter ltk RM1...hahha. beli kat maner ek??? hehehe

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheheh tula beli dari kawan hahah dulu mydin da jual phtu kerajaan haramkan plak...hahah itula bubu kate nak bg sampul kosong jerw kat dak2 tipu dorang ekekeeke..

Cuba Klik tengok apa jadi!