18 September 2009

# Aktiviti comel

On theway balik kampong


Hujan lebat la plak...










Sementara nak sampai layan katon lu..UPIN IPIN...best wooo





Di tol sri kembangan




snap pic bubu tgh drive


salam u all,hah kali nih aku akan kuokan entry versi balik kampong..ok so korang mesti tertanya-tanya aku balik mane tahun nih kan,hah tgk la n baca la perjalanan ceritera aku nih.
huiks dasat tul padahal aku da balik lewat dari orang lain ..ala maknanye aku balik sok tu dh nak raya..memang bajet xjem la..konon2 la..huh skali beratur la jugak..dalam perjalanan balik tu kan..aku tersempak ngan kejadian2 yang x diingini..apa lagi Xcident la..aduis..cianyer...da org tuh siap jatuh gaung lagi keta die..yang langgar devider pun ada..alah kat simpang tampin kot aku pun xbrape nak ngt la.



dalam keta nih atas highway baru nak gerak la nih





dalam perjalanan balik nih biasa la bubu akan drive aku??heheh duk tepi diam2 jela..sambil makn kacang,memadangkan aku xle pose..ekekek raya awal la dol..hahah..dahtu pejalanan tuh bubu pasangkan aku vcd UPINIPIN..GANG!!best siot citer nih aku dah tgk bpe kali da..aku pun da lupa la..hahah tapi byk kali la...bayangkan bubu yang xsuka tgk citer katon pun leh layan sama banyak ngn aku haahha...bubu2...
erm masa nak otw balik tuh bubu da tanyer aku ..comfirm ker takder barang tinggal aku ngn slamber ckp xder..ale2 da sampai equine erm..bubu tanyer tentang sampul duit allamak..aku lupa da punya banyak benda nak kena ngat skali sampul tinggal so terpakse la patah balik..biasa la bubu akan membebel bederet2 ..fening2 kepala den..huhahahah..so double checked da xder barang tinggal barula aku meneruskan perjalanan.
dalam pejalanan pulang ke kampong tuh tetiba lak suasana gelap mendung semacam je awan tuh..pe lae..ujan lebat la plak..huhu lapanyer kunyah jela..kacang kuda..kuikui xmalu tul aku ngn bubu slamber badak jerw mkn dpan die..ala die yang beria suh aku mkn katenyer kesian kat aku sbb pompuan dtng bulan kena makan ekekek..so..sampai jerw kat petronas seremban bubu benti jap suh aku beli air takut tercekik katenyer hahah..so aku layan la vcd sambil minum soya n jugak kacang..bubu lak drive sambil2 tgk vcd skali skala..heheh..lamonyer nak sampai jem lak tuh da sakit tulang bontot aku nih...yuhuu..aku balik gemas laa..la..la...la..ikut bubu balik beraya dikampong..
hah?!kenapa xbalik kampong aku..??!!bukan pe aku xlik sebabnyer keluarga aku g bercuti ,kan aku da ctau sebelum nih kan..so malas nak ikut dorang aku terima la undangan keluarga bubu untuk beraya di gemas selama 10hari..












No comments:

Post a Comment

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews