15 September 2009

MAKAN SATEY HJ SAMURI.

Salam ,
Hye sume..erm..keinginan yang melampau menyebabkan aku n bubu sanggup merentas jalanraya yang jammed..uiks aku grak memang awal la dari umah kul 6ptg semata2 nak makn satey haji samuri,we decided makan kat melati..nah korang bayangkan la dari sri kembangan sanggup menapak ke setapak melati.huhuhu…..masa kuo umah jalan tenang dan damai sampaila ke simpang MRRII,mak aih biar betik…berduyung….tiiiibaaa…


jammed on the raod

dalam dok jammed tuh dala 1 benda nih korang tgk bonek die ekekekek canggih tuh..keluaran negara mane nih

sementara order sampai


Delicousessssss...glurppp

menu pilihan

satey yumyum

uiks bubu lapanyer die

satey yumyum..

Keyangnyer aku makan 3 cucuk jerw bubu 17 cucuk sedap katenyer

cam biase la bila kuo ngn bubu die akn dve

koleksi ku di hari raya.

barang untuk bubu


banyaknyer keta,lori treller,van..cm2 la makluk..yaAAllah jammed dol nak dikongsi kali nih ngn korang adalah aku nih selalunyer akn fillfull minyak keta.memandangkan terlupa tapi minyak masa tuh masih dalam takuk 11/2,tapi memandangkan jammed kitaorg sangkut atas highway 2jam lebih byangkan nek kematu bontot yang driver len mmg la kuang ajar aku ctau la kan,masing2 sume bawa keta xda otak suka suki je masuk link xikut line dari line jadik 3,4 line..memang tension la..hah?!perasan aku time tuh?erm usah korang tanyer mmg la aku xle nak byangkan dalam kpla hotak aku nih asek bayangkan “cmno nih kang xpasal aku kena tarik keta tgh2 highway nih..”wat malu jerw.sik bek la..berbekalkan kesabaran aku yang poyok nih sempat sampai kat simpang Uturn ke sg Besi tepi highway da pump station so aku benti isi “KASI PENUH”amik ko.
Hah bila tank da penuh bukak aircond sampai 3 huhahahhhahahah,nyaman nyer…so bila da slamt tank da penuh tenng skitla pejalanan kami,so dalam kul 8.35 aku n bubu sampai mak aih sini pun park penuh..huhu tpaksa menapak lae..park kat restoran Leha tapi mkn kat hj samuri ekekekek.da order mkn keyang2 tergerak ati lak nk g Carrefour wangsa maju,,hahah kat sane ramainyer org duk shooping.hahahah.pening2 aku da usha 1 baju tang situ n sempat memilikinyer ..abis episode kat carrfour aku g lak danau kota..kali nih betol2 ramai byk beribu ribu lemon makluk allah..ramainyer promosi murahan lagi sale..yang xtahan model yg pakai baju kurung adalah jantan siap pakai tudung ekin mawi lagi ekekekek.pe2 mlm tuh aku mmg penat giler2 tambah ngn bubu,sempat gak sambar songkok brg2 skit untuk persiapan raya nanti.
Aku nih xbrape nak sihat skng nih mungkin akan demam dalam masa terdekat memandangkan tekak aku perit 1 macam da telan ubat tapi masih xbaik huhu,mintak2 la jgn sakit bila raya nanti sbb aku yeringin nak mkn ketupat pulut sedap tuh,,,







4 comments:

BULLET said...

SAMELA KITE. SEMALAM BULLET PUN MAKAN KAT HJ SAMURI GAK. TAPI YANG KAT KAJANG.

**Bila Comel Jadi Comot** said...

hah same kerw ekekek kebetolan nasib xsama tempat kalau x kita da dpat jmpa kan kan kan

suara kaki said...

encemnye mamat tu...:)

**Bila Comel Jadi Comot** said...

bubu i nih xbis2 msuk je comment ensem ke x die hah kawan2 korang komen la skit bab die nih

Cuba Klik tengok apa jadi!