22 September 2009

Main Bowling


Lepas baiki aircond bubu ajak aku men bowling ekekeek..kat gemas da bowling siot...ekekek walaupun kecik bole la dari xder hahahah...
aircond da ok...nyaman lagi...xtau pe aktiviti so layan bowling jap kat  G Bowling (Gemas bowling centre)..heheh tempat tuh xderla besar kampong je kan,,orang pun xramai memandangkan musim cuti dala gak orang sebelah link  aku.bowling centre nih da 25 link..so  kebetulan ari aku g main tuh da promosi hari raya..uiks ...hahah 2frame da pakej RM12 skali ngn kasut..ekeekek..bubu pakai kasut saiz 5stgah aku lak saiz 4.Bubu pakai bola brat yang 11kg punyer..aku sepatutnyer 9kg@10 kg jerw..memandangkan nak gak suh sume pin jatuh so aku saje blagak kuat guna gak yang 11kg..dlm hati(adoi tergeliat lengan nih huhuhu)

so main la aku melawan bubu yang suka poyok2 terer tu kan,,kan..hahah mmg nasib xmenyebelahi aku untuk 1st game bubu leading..alah biase la bola tuh berat sangat la...lagipun tak cukup warmup lagi..tu pasal kalah ekekekek..tapi tuk 2nd game aku mula beat bubu..ekekek teryata memang aku akui yang aku pun pandai gak main yang akhirnyer keputusan aku yang leading n winner tuk bowling game hahahah..xderla banyak mane pun point tapi puas hati sebab dapat kalahkan bubu..eleh...blagak ek..xda hal la ayang bole beat u lar..ekekekek...pahni tunggu untuk lawan badminton lak ngan bubu..suka ngat blagak kan..kan..pepun aku enjoy la hari tuh selepas berpenat lelah cari kedai ekon keta kan..pahtu lepaskan geram ngan main bowling belah malam lak main mercun lagi..main..main..main...sampai lebam...




Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

4 comments:

ezany said...

hr tu baru main bowling gak kat the mines.. tp baling asek msk longkang jer.. haha..

**Bila Comel Jadi Comot** said...

heheheh yeker jom la juin skaki bole bila nak main lae pnggil comot k

suara kaki said...

pesal i nampak kurus plak ni????muskil tul....baju problem ni

**Bila Comel Jadi Comot** said...

alah biase la tuh efek gambar pe da hal

Cuba Klik tengok apa jadi!