20 September 2009

Highway to pickup Angah..KLIA



 GAMBAR2 bosan dalam keta sementara tunggu angah









dalam duk bermimpi...tu...tiba-tiba...

bubu : sayang bangun...kita nak g amik angah nih
aku : hah,,ye ker ngantoknyer...nak kena ikut ke yang...ayang ngantok la..
bubu : mestila u kena ikut i ok..da...bangun mandi siap kita jemput angah jom...
aku : ..emmmm yelar...

hah dalam duk mamai tuh aku bangun lak jugak bersiap tuk jemput bubu sebelum nk gerak tuh sempat gak aku masok dapor tgk ape benda yang boleh di makan...heheheh
so mak da pesan;-

mak : alang ko tuh bawa keta hati2 jgn laju2 pelan2 jnji sampai..
aku & bubu : ermmmmmm...okiess..

dalam perjalanan tuh mak aih banyak lak keta nih..nak g mane dorang nih..betol2 semak la...orang nak g jalan diorang pun sebok tul la..aku ngatkan dalam hari raya tuh xder lak keta sebanyak tuh..kira beratur lak jugak dorang nih..jammed la pe lagi..cuaca alhamdullah la..terang sangat2..tapi aku masih lagi mamai..huhuhu..penatlak trase badan nih..benti isi minyak kat shell area gemencih..wah!!!meriahnyer sume orang kat situ pakai baju raya..la...kan hari raya pertama so dorang sume melaram la...aku perhati jela dorang2 nih..yg laki makaih cematnyer nagn baju mlayu..yg pompuan lagi la...glamor u...tapi xleh lawan comeinyer bubu aku..ekekekek..poyok la bubu nih satu hari nih die bukan main blagak tul..katenyer hensem...betol die arini..aku mengiyer kan ajerw...ekekek walaupun...???????hahahahhaha sengal..
jawohnyer nak sampai KLIA...huhu
hah da sampai pun tapi angah xjugak2 mendarat so aku ngn bubu lepak dalam keta..malas nak parking kat dalm just tggu tepi jalan jela..mintak2 polis xder nak tahan hahahah..dalam duk menunggu tuh aku..n bubu sempat la..bergambar hahahahah...so lame tuh angah pun..sampai la...heheheh...











0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!