24 September 2009

FLIP SOLAR comel




Petang tuh kami xtau ape aktiviti memandangkan hari tu masih dalam cuti bersempena hari raya ke5,bubu ajak kuo g pekan gemas.sebelum tuh bubu bawak aku kenal2 bandar segamat hah maju jugak la segamat ni berbanding gemas,,umah n bangunan da tinggi..sampai sane lepak kat UPWELL shoping mall.tak da beli ape sbb takda benda menarik yang nak dibeli..bosan lak trus grak balik gemas lak.kami g Gmart market.bubu pe lae aktiviti dio ..sebok duk carik CD lagu..aku lak…just assits die jela..mak pun da pesan suh beli barang…duk asek2 tuh tuh aku sempat menjengah masuk 1 kedai sebenier tuh,,,heheeh..berkenang kat 1 objek tuh ngatkan bantal upenyer die jual sarong je bantal nyer xder..huhu..xpe usha benda lain lak..hah bekenang ngan flip solar heheh aku beli la 2 memandangkan murah kan cantik pun cantik jugak bubu pilihkan anak biri-biri n anak rabbit.comei ngat.ekekek menambah koleksi dalam keto..keta aku dah xmuat sbb terlalu banyak dah sangat bear aku letak.so mangsa keta yang berikut adalah bubu car.heheheh cantik tuh bila di letak ats deskboard ..menarik n lucu jer bila tgk toys nih goyang2 kepala n badan bila kena cahaya..ekekek so sweet.thaz bubu cute ngat choice u nih.

Photobucket



0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!