21 August 2009

SALAM RAMADHAN BUAT SEMUA


assalamualaikum...
heheheh arini adalah 1st day pose...hahahha biase la brat gak nak bgn sahur..ekekekek...erm...yela skng da dewase da besar nk sahur xder dah org nk tolong kejutkan sediakn sume by on self la u..huhuhu..so pagi tadi aku bgn kul 4.45pg...erm tuk sahur smlm aku da tapau tomyam so pgi td just panaskan ajer..hahahahah...rindu kat mak..slalu kalau bulan pose nih mak la yg slalu cbok..bgn awal pagi..masakkn tuk kitaorg dikbradik..mak mmg suka masak..yela...time sahur dan lagi mak masak cm2..ayah pling suka bila sahur mkn air asam..mmg tu la pembuka selera ayah..kami adik bradik lak ikut jerw..slalu pun ktaorg suka mkn ikan masin xpun telur masin ngn nasi panas tu je yg lalu telan tuk sahur...

Cam aku lak aku nih mmg jnis ssh nk mkn..makayh mmg da tau aku nih bila sahur jerw suka minum jerw..erm peberet aku minum air xpun mkn kurma je bila sahur nak mkn nasik xder la sbb aku xslesa prut nt...alhmdullah prut aku tahan la xderla rase lapa.
aku da pengalamn lucu kalau citer bab2 bulan pose nih,yang pagi klakar masa aku darjah 3...almaklum la..bru blajar pose..1st day pose aku lupa yg tuh bulan pose leh lak aku buat air teh cicah biskut layan jerw mkn dpan tv...ngn mak2 aku skali la...terrrrrrrmakan kira bis la gak 3kping biskut xslap ngt aku...hahahahah..dhtu mak aku leh tyer aku...
Mak : hari nih ari pe ngah
Aku : hari senin la...(aku ngt lagi la kebetolan aritu da musik2 kt TV3..ekekeekekek)
Mak : Oik...(termenong jap)astaqfirullahal azim...bukan kerw arini bulan pose...
AkU : A'a la...alamk mak cmne nih batal kerw pose comel??
Mak : dah2 sudah g ludah balik pe yg kamu mkn..g kumuh...

hahahahhahaah pe2 pun pose aku aritu mak ckp xbatal sbb aku x sengaja..tpi kira aku ilang la gak rase lapa dahaga sbb sempat mkn...ngn minum g hahahahahahahah

4 comments:

~azalea~ said...

1st!!

hoho.. yeke x sengaja ni?? heheh..



selamat berpuase ye c0mel.. (^-^)/

chipsmore said...

selamat berpuasa...jgn pose yang yang yok suda la ye..hehe ;)

mira gerg said...

ehcow nih mmg la hantu biskut ek..huhuhu

complicated life said...

huahhahah 1st...tuk thn nih la...er..thaz la chpmore n azalea..slamat pose gak tuk u guyz k...

oik mira gerg mmg la cml sk bskut sgt2 suka...erm...mggu lpas org bawa buah melaka org bt sndiri rugi xdtg...

Cuba Klik tengok apa jadi!