16 August 2009

please do the rite things and made the rite choice..


itula bila bercakap ttg ape nk buat n ape plu pk sblum buat sume xkn paham..erm...pk dulu baru buat ke buat lu baru pk..

kehidupan manusia di dunia nih xlama samapi masa Dia nak kita balik ke pangkuan akan di pggil balik tanpa sebarang tanda...setiap manusia gak takkan terlepas dari masalah salah silap dan kekalutan.camtu la jugak aku..aku sebagai manusia di muka bumi ALLAH nih memohon keampunan diatas segala silap aku yg sedar dan xsedar..yela mkn aku da menyakitkan at sesape kan...yela pose dh mggu depan..so nk wat amal ibadat kna mintak ampun lu..kot2 ada yg xredha ngn ibadat aku kn..
yela aku sedar aku nih bukan baik ngat tapi nakkal mmg aku akui..degil..ya rabbi mmg la sgt2 lagi2 tang suh mkn ubat mmg la aku liat...pesan bubu jgn degil kalu nk sembuh...
erm kebelakangan nih skitnyer badan2 aku nih lemah semacam cepat ngntuk walau da byk tido...pun...mkn byk tido yg jd mls n lemah tuh ekekeke..almaklum la ku xder wat kje la sgt selain dari kje opis n kje umah..erm...
sok teman bubu g tornamen penly kat selayang..so hope u can win syg..ayg just be a pompom gurl jela..ekekekeek
erm...aku mendoakan jua semua kawan2 aku sihat sejahtera..dirahmati olehNYA sentiasa.
tuk keluarga bubu thaz sbb sygkan comel...tuk mak bubu trima kasih byk2 sbb ctau comel yg acik sygkan comel..comel pun syg acik sgt2 cm mak sendiri.
tuk makayah aku lak..smoga biz ayah akn semakin maju n berjaya insyallah..heheheh mak bju kebaya comel!!!!!..hehehehh bila nak g bli brg buat biskut nih..sempat ke ek.
itula merancang mmg la pandai nak buat tu nanti xtau sempat ke x.erm...


No comments:

Post a Comment

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews