25 July 2009

hari hari kehidupan dlm seharian aku












salam,
heheh arini sabtu..aku lak rerajin dtg lepak opis memandangkan bubu kna keje so aku cari aktiviti sndiri la...kak rokiah da ajak g putrajaya..katenyer nak jmpa kawan erm,,,aku lak dhda kat opis..erm malas la..lagipun da ctau bubu nak dtg opis..heheh..
semalam hari best ngat aku dapat lagi adiah ari lahir aku...nih bos kmpeni lame bagi ekekek bestnyer at,,kena lak brg yg aku suka mmg aku arap dorg da belikan..heheh..thanks bos thaz unil thaz..kwan2 yg len..
semalam gak aku g pasar malam ngn bubu..xbanyak beli la sbb aku nih tgh dlm tempoh on diet routine la..hahahh aku nk diet...smlm gak sptutnyer aku juin kelas yoga..tp last minute xjadi sb kak fiza lak kne g exxonmobil da...erm..so aku xtau pe aktiviti da...so smlm kje lik awal...

erm...(mengeluh....)
mane la org sunyi nau opis ku nih..eh lupa arini kan sabtu mne da org datang..
erm...kes semalam kat opis aku,mmg aku tensen la gak..yela nak dijadikan citer..nih kes kantoi email la nih..
kurag asam punyer client aku nih...tenant la..
aku di beri task oleh untuk di settlekan..so terpakse la aku bt dealin n bagai appotment ngn tennat nih..so nk dijadikan citer client mntak email contak aku..da aku bagila imail contact rasmi opis aku..ale2 len lak jadinyer..mamat tuh ngayat aku melalui email rasmi opis aku..skali email tuh kantoi..di sebbkan ada 1 pompuan giler kuase nih gledah komputer IT .terjumpa email tu phtu die g forward kat bos2 aku..cilako tul...bgang aku...dh ko jmpa bda gtu ko dtg la tyer aku abih sume kecoh kat opis ...sakit at aku...
sek bek la last2 bos puji aku...dorg xsalah kan aku la sbb aku xlayan mamt tuh sebaliknyer mamat tuh kna marah mane taknyer dalam email aku aku da sound mamat tuh yg aku berurusan ngn die sbb keje xder bda len..sengal mamat tuh...poyok nau aku x kemaruk la ngn die ..hahahah..adeke patut suh aku pggil abag sdngkan bubu aku pun aku xpnggil abg..wek!!
tahla malas aku nk pk...dahla task nih xbis lagi senin ni lak kna make a appoitment ngn sengal2 huhu...bongok...xpe aku kna jdi professional walau aku nih xbpe pro kn..ekekekek
stakat nih engineer2 aku suka kat aku..heheh they love my works..hahahah
arap2 KPI aku tawon nih achieved target la..huhahahahaah...
erm...aku gembira sbb kat opis aku antara budak yg plg di sukai n disayangi..bukan ape opis aku nih ketandusan wanita2 da,,,,hahahah...yg aku lak dorg mnjakan..kdg2 kna buli gak..huhahahahah...tahla skng aku skng smagat nk kje sbb kwn2 kga,,kga bubu n bubu ada seniase menemani idup aku seharian xjmpa slalu pun tp aku senng hahaahah...


2 comments:

  1. heheeh thaz...sekadar renungan masa lampau..n terkini

    ReplyDelete

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews