4 June 2009

# Aktiviti comel

opis aku hari ini







huh bosan tul..ada ke patut arini aku cuti tapi kne cover member lak cuti...

hahaah aku sorang jerw kat opis xder makluk len kat cini..heheh antu da la kot.erm...bosannyer..best la bubu cuti pnjang die..sedapnyer bila aku dpt tau die masih tido lagi..huhuhu...bgang jerw.bangun la ei...
mak lak kat termeloh g kenduri spupu aku kokwie kawen..heheheh sowy kokwie aku xdapat juin knduri ko la...keje ..huhu...yg pnting ko jgn lupa anta gmbar nikah ko k...minggu nih ramai nau jemputan kwen aku dpat kwn aku time bja feron,nua,juwie,kia alamak dorg suma bt kenduri tarikh yg sama aku xdpt juin korang la beb.hah mgkin kia leh g jap kot sbb dekat..heheh lagipun ngt jnji ngn itek nk saing skali xtau la itik free ke x.erm nua cml mintak maap k sbb cml xleh datng gano..huhu jawoh lorh..xlarat den..sush2 buk challet last2 cml xjadi...sory ngt kje lagi aktiviti sukan lagi mmg xsmpat la..pe2 pun korang sume kne jnji anta aku gmbar kwen k.aku doakn korang sume slamat berbahagia n pjg jodoh hingga akhir hayat k.insyallah amin..



No comments:

Post a Comment

Pinkygroupsaid

Si peminjam Hati Tinggalkan Tapak

Popular

Total Pageviews