20 May 2009

heheheheh birtday dad aka ayah











hahaha lamak bestday ayah sama bulan lak ngn bubu,kuikuikui...mase bestday ayah 2 aku da lewat celeb sbb ayh xder kat umah sbb outstation so tggu die balik bau dpt celeb..heheehh ayah aku biase la...

erm en.Azhar Hamzah nih mmg la jenis n pangai die dah..dari dulu rilek jo..org duk kalut nk sambut die..die lh but2 bodo jer..masa bagi kek nk suh tiup lilin sampai lilin 2 dhnk padam ..da ke patut die mtk jap2 nk meroko la nk kencing la..nk kuo lpak la..nek geram mak aku..hahahah tapi best la sbbb adik2 aku da kecuali noni,tuty n wafa sbb dorg di luo kawsan umah la...hahahah cian baim kne ejek ngn ayh sbb mkn kuat melatah..mak lak..epy die sbb ank2 da sbb sambut reramai besday ayh walau xsume ada,alamak kek banyak ngt la..mlm 2 xbis lak kek tu..heheheh..bestday ayah bersamaan 4hbmei2009 ini kali yg ke 48 tahun beliau..heheheh mudo lae ayoh aku nih..sempoi...sonok die dpt jam..nek jeles mak aku..hahaha..xpe2 tggu2 k thn dpn bila arijadi smpai comel bagi lagi k..
k ayh comel xder ape nk ckp..tapi nih adlah ucapan khas tuk ayh k;
Terima asih sbb selame nih snggup jga mkn pakai kami sekeluarga
besarkan comel..n adik2 yg len,,,heheh
trima kasih gak sbb snggup than ngn kerenah anak ayh yg lasak++degil bebal nih..mmg degil kan..huhuk...
terima kasih sbb slame nih xpnh pnah cri rezki tuk kga.comel n yg len doakan smoga ayah panjang umo murah rezki dipermudahkan segala hal pekerjaan n yg penting cepat2 dapat mkn hasil dari tnaman kebun tanah ayah k...i wished u luck dad.muah we all love u soo much!!!


0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!