14 March 2009

Tinggal Terindah...my sweet STANZ





mula-mula aku tercari2 sesuatu yang unik...dari segala segi...unik bagi aku adalah bentuk n rupa paras fizikalnyer...

pening gak lah memikirkan kat mane nak jmpa patern cm aku suka...kebanyakkan yang aku jumpa xcntik...sume..rupa n muka cm jahat ganas jerw..aku mmg xsuka..aku suka yang sweet2 je gitu..hehe..buat pertama kali setelah penat berjalan...barulah aku terjumpa ia..terselik elok jerw..mkn die kurang pames..so org letak tepi jerw..cian die terpinggir jerw yg len bkn men lg angkuh..sombong...extion jerw..dah jename trkenal len la ngan die...so aku mula terikat..hati aku tertaut padanyer alahai comelnyer,,,oic..name aku 2...alahai...cutenyer...bile aku tgk die aku mmg tau die milik aku...xpk pnjang trus sambar...wah smgat tul aku...mlm 2 dpt pakai die..heheheh walaupn bkn jname tp aku slesa...
em...lame gak die bsama aku...2bln lbh gak la...smlm...alamak!!!!aku terlalu havoc men smpai mencederakan die...dan akhirnyer die xdpt diselamatkan lgi..huhuhu....luka die parah...kecian ngat aku xsmpai hati tgk die...nk rawat pn xguna...jngka hayat hdupnyer xlame...sygnyer...so aku terpakse lpaskan die pergi buat selamanyer..selamat tinggal STANZ..mkn jodoh ko bersama aku smpai cini jer...aku mmg sedey tapi aku terpakse...bye...xnk ckp banyak da...aku sedey lah...



0 comments:

Cuba Klik tengok apa jadi!